Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

14 Şubat 2013 Perşembe

BİR İSTANBUL MASALI

Merhabalaaar,

Evet,masal gibi oldu İstanbul seyahatimiz.
Çocuklarn hastalığı ve sömestr tatili bahane oldu gidşimize.İyi ki de gittmişiiiz, çoook güzel geçti.
Havalar soğumadan,kar yağmadan gidelim dedim Eminönü'ne.
İyi ki ertelemedik, çok uzun zaman olmuştu  gitmeyeli.
İlknur ablamı aldım, gezdik, gezdik gezdiiik :)
Önce Mısır çarşısı yaptık.
Daha  sonra Hasırcılar sokağına girdik, buram buram Mehmet Efendi kahvesinin kokusuyla:)
Oraya gittiğimizde, fotoğraf makinemi evde unuttuğumu farkettim :/
Olsuuun.
Dükkanları neredeyse tek tek gezdik.
Elticiğimin bebeği Mustafa için bebek şekeri yapmak istiyordum.
Onun için malzemeler aldııık:)
Oradan çıkıp, Mahmutpaşa  yokuşuna yöneldik.
Kürkçü handan yün aldık.
Oralara gidip Kapalı Çarşıya gitmeden olur muuu?  :))
Akşam olmuştu vapura bindiğimizde:) pilimizde bitmişti ama...
Sonra günler, arkadaş,eş-dost ve akraba ziyaretleriyle sürdü.

İyi  ki gitmişim dedirten en güzel günlerimden birisi de dönüşüme yakın olan veee 
Liseden arkadaşlarımla daha sonra da
blog arkadaşlığı yaptığım ve her gün yazılarını merakla takip  ettiğim 
Sevgili Esen'ciğimle tanıştığım gündü.


Cümleleri toparlayamadığım için burada kesiyorum.
Hepinize sevgileeeer....

Güzel arkadaşımın güzel hediyesini paylaşamamıştım :)) 
İşteee!!!
Şekerlerimiz kapış kapış gitti :)
Güzel kolyemde Sena'nın boynuna gitti. :)

15 yorum:

  1. :))))) O benim işte :)
    Bence de çok güzel bir gündü, kaçıncı kezdir söyledim bilmem ama vallahi çok ama çok keyif aldım arkadaşlığından canım :)
    öperim çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, işte Esen oooooo :))
      inan ben de çok ama çok ama çok memnun oldum, keyif aldım.
      Hediyenin resmini ekleyememiştim teknik bir nedenden ötürü ama şimdi tamam:)) onlar içinde ayrıca teşekkürler tekrar.
      ben de öperiiim

      Sil
  2. merhaba ,

    dik dik giy arkadaşımız,evet model seçmiş ,bir arkadaşımızın yayın yapacagı dergiyi.
    bana mail atmış evet,yayınını yayınladıktan 4 saat sonra .
    tabiki etkinlik yapabilirler.ben sadece sıradaki arkadaşa ayıp oldu dedim.sırada siz olsaydınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili dikiş dersi,
      Öncelikle bloguma hoşgeldiniz.İsterdim ki paylaşımlarım için burada olun ama neyse...
      Sıra siz de olsa demişsiniz.Sıranın kimde olduğuyla ilgili bir bilgi yetersiliği var sanırım yada kurallar bilgilendirmeler konusunda.Belki daha fazla bilgi ve paylaşım olsa daha iyi olur.
      Ben ne sizi ne de Sezen hanımı tanımam, sadece uslübunuzu yada bunu paylaşım şeklinizi uygun görmedim.Tabii ki bu naçizane benim fikrimdir.Sizi de kırdıysam kusura bakmayın.
      Her ne şekilde olursa olsun, güzel bir etkinlik ve sadece seyirci olmak bile keyif verii ve eğlenceli :)) Oluşturduğunuz etkinlik içinde sizi ayrıca tebrik ederim.
      Ben derim ki madem böyle bir etkinliğe başkanlık ettiniz o zaman hem takipte kalabilin, hem de bilgilendirmeleri biraz daha detaylı yapabilin.
      Sevgiler...

      Sil
    2. Allah hep böyle mutlu günler yaşatsın, arkadaşlarınla ve sevdiklerinle :) ben de istanbul masalı yaşamak istiyom !!

      Sil
    3. İnşallah Filiz hanım; daha sırada Kaş seyahati de var. Gonca Hn. tembihledi valla!

      Selcen Hanım; her gününüz masal gibi geçsin; Sevgililer gününüz de kutlu olsun :)

      Sil
    4. haha :) he bir kaş ziyaretim eksik kalmıştı :) ben ancak düşlerimde seyahat yapabilirim :)

      Sil
    5. Filiz'im, inşallah bir gün seninle o İstanbul masalını beraberce yaşarız.

      Sil
    6. Nurdan hanımcııım,
      Çok teşekkür ederim, inşallah.Bilmukabele... :)

      Sil
  3. etkinlige sırası gelen arkadaşlarla hep mail olarak irtibattayımki..her kime sıra geldiyse listeyide linkle blogda paylaşıyorum.
    ben de paylaşımlarınız için burada olmayı isterdim.

    tabiki öyle bir anlatmış ki dik dik giy.dışarıdan okusam bende yapılan yorumları düşünebilirdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse artık zaten geç oldu konuşmak yersiz :)

      Sil
    2. ben bu dikiş olayını anlamadım yav ! ne oluyor biri bana anlatsın !

      Sil
  4. ayyy masallahh dusman catlatır bu resımler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse çatlamasın hayatım, herkes sarmaş dolaş olsun :))

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.