Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

6 Aralık 2012 Perşembe

NASREDDİN HOCA'NIN KAVUĞU

Merhabalaaar,

Okul için hazırladığım ve heyecanla sizlerle paylaştığım Nasreddin Hoca kostümünün en sevdiğim parçasını paylaşıcam şimdi sizlerle.
Bu pet şişe değerlendirme durumu nereye gidecek bilemiyorum ama ben onu değerlendirdikçe çok eğleniyor ve keyifleniyorum.Kavukta yine pet şişe fikriyle doğdu, hatta daha görev olarak üstlendiğimde bile şekillenmişti.Nasıl olacağı konusundaki tereddütlerim çok fazlaydı amaaa...
Bence harika oldu :))) Sizceee?

 İlk olarak, penye kumaştan bir fitil yaptım (Annem böyle derdi,bilmiyorum yanlış mı kullandım:) )

 Kırmızı kumaşı ikiye katlayıp diktim,pet şişenin etrafını kafalarına zarar vermesin diye pamukla kapladım.

 Pet şişenin alt kısmınada pamukla dolgu yaptım.

 Daha sonra kırmızı kumaşı pet şişenin ortasına yapıtırıp dışına doğru giydirerek denedim.

 İçerden dışarı doğru değil, önce dış kısmına gelecek tepeyi büzdürerek diktim ve pet şişeyi kapladım.

 İçindeki toplanma iyi görünmediği için daire şeklinde kestiğim mukavva parçasını yine kırmızı kumaşla kaplayıp, görüntüyü kapattım.

İşte! bu da sonuç....

NASIL OLMUUUŞ?

14 yorum:

  1. Demek kavuğun sırrını virdin haa !
    deyyom ki kendime bir kavuk yapıp, büyü ,muska olaylarına girip köşeyi dönsem mi deyyom ?
    Çok güzel bir kavuk çalışması, hem de kendi aklınla planlayıp ortaya çıkardığın için sana kocaman bir aferim ve 100 virdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eferum sağa, sağada prafo deyyon yaneee :)) ben de sana saol deyyooom .)
      Evet, fikri, yapımı bana ait bu ürünle iftihar ediyorum ehehhehhehe
      Sen, büyü, muska yapmaya karar ver, ben sana yapcem :))

      Sil
  2. selcen, 10marifet yarışma yapıyormuş tam sana göre yarışma
    http://10marifet.org/yazi/odullu-yilbasi-yarismasi-yapalim-dedik/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptıklarımla katılabiliyo muyum? sordum.Eğer olursa malzeme çok eheheheh yetişirse de bişiler yaparım.

      Sil
    2. geri dönüşüm işi deyince sen çok başarılısın bul bir delice fikir. istediğin kadar ürünle katılıyormuşsun. sayı fazla olunca şansın da fazla olur.

      Sil
    3. Bu sefer gökcen de katılcak onun için fikir üretmem gerekiyoo.Fikir benden karar sizden ehehehhehe

      Sil
  3. Super olmus gercekten elinize saglik

    YanıtlaSil
  4. kuzucummm sen bu kavukla katılabilseydın keske...harıka bır calısma olmujş yaaaa......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmışım ama yazı yeterli olmamış :/ ben yayına yolladım, sonra tekrar bir yazı yazdım onlarda yarışma etiketi eklemişler.

      Sil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim. dıy çalışmalarınız çok güzel. Sevgiler.
    http://wantthefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Cübbe yapmıştım ama yapın aşamalarını paylaştım mı? Bilemiyorum😊

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.