Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

5 Kasım 2012 Pazartesi

İŞTE GELDİK BURDAYIIIZ :)

Merhaba, merhaba, merhabalaaaaaar,
Buraları ve sizlerin güzel yorumlarını çoook özlemişiim :))
Neredeyse 15 gündür yoktum, biiii sürü anı biriktirip geldim :)
Elbette bir çoğunu sizlerle paylaşacağım yoksa çatlarım .))

Önce güzeeel bir bayram geçirdik, bix çekirdek aile bu bayram benim ailemle birlikteydik.İki ayrı memleketten olunca bir bayram size bir bayram bize oluyor :)) Şaka bir yana Düzce,Akyazı ve son olarak İstanbul gemesi yaparak bayaaa dolu bir 15 gün geçirdim.O kadar çok şey var ki anlatılacak :)) nereden başlasam bilemedim.
İlk olarak Düzce'ye gidildiii, kurban ve bayramlaşma merasimlerini bitirdikten sonra bayramın 3. günü Adapazarı-Akyazı'da Güzlek yaylasına çıktık ve babamların 1. Geleneksel (olacak)  aile toplantılarına katıldık.Maksat sülâlesinin genç nesli birbirlerini tanısın,bu sene ilk kez düzenlediler, çok keyifliydi.İşte size bir Karadeniz eğlencesi .)
Buluşmaya giderken gördük bu tabelayı :))))) daha toplanmadan eğlence başlamıştı.Biz Karadeniz insanı gerçekten eğlenceliyiiz :)))) kızgınlığı saman alevi gibi olan, deli dolu ama keyifli insanlar :)))
Orada günümüz çok güzel geçti.Geceee İstanbul'a geçtik, arkadaşlarım ve kardeşimle hasret giderdik tabii çocuklarda dayılarıyla :) uzak olmak çok zor oluyooor :(( ama hayat....

Bu hafta sonunda da canım kuzenim Hilal'imizin kına gecesi ve düğününü yaptık.
Allah utandırmasın inşaaalllaaah.Çok güzel geçti her ikiside, çok eğlendik .))gerçekten eğlendik.Hiiiç oynamayı bilmeyen ben bile pistten çıkmadım :)





Bu arada boş durmadım tabiiiiii :) üretime devam .)
Annemin yıllardır kullandığı ama artık yıpranmış olan ayakkabılarını süsledim :) ayakları taraklı olduğu için özellikle abiye ayakkabı kullanamıyor ve bulduğu ayakkabıyı yıllarca kullanıyor, yine rahatını bulana kadar :)
Neyse onu süslerken, ben de, aslında çok beğenerek aldığım ayakkabıları süslemeye karar verdim veee süsledim.Yapım aşamalarını daha sonra eklerim, şimdilik bu kadar.
Hoşça ve sevgiyle kalın .)

2 yorum:

  1. canımm hoş hoşş geldınız yaaa..ne kadar özledım..resımler sahane dugune gelmiş kadar olduk:)) kuzucuklara bayıldım ama... hepsı bırbırınde tatlı cıkmış....ne guzel cok sevındım senın adına boyle guzel bır tatıl gecırmene ..bu keyıf depolamasından sonra bakalım daha ne guzel seyler gostereceksın bıze:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım,
      Çok eğlenceli ve keyifli günlerdi, paylaşmadan olmazdı :))
      Makinemde geldi, daha farklı kalıplarla neleeer neleer yaparız artık serpilciim .)

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.