Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

27 Kasım 2012 Salı

ÇEKİLİŞEEE GEEEL :)))

Merhabalaaar,
Uzuun bir aradan sonra tekrar beraberiz çok şükür :)
Bir döndüm baktım ki çok sevgili arkadaşım Serpilciğiim biiir sürü insanı sevindirecek bir çekiliş düzenlemiş.
Bir sürü diyorum çünkü 10 kişi bu bolca hediyelerden nasiplenecek.
Çekilişle ilgili detaylara buradan veee buradan ulaşarak katılabilirsiniz.
Ben, katılın derim çünkü çok güzel el emeği ürülerini sizlere dağıtıyoor.
Laf aramızda onlardan biri ben de ehhehehhehe o yüzden hak yememek adına ben katılmıyorum .)
Ammaaaa size bol bol şans dileyerek katılmanızı öneriyorum .)





Daha bunlar gibi bir çok ürün var .)

2 yorum:

  1. kuzum sende hoşgeldın artık:))) ama ben yokum sımdıde..kıbrıstayım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dün geldim, sen de gel en kısa zamanda inşallah :))

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.