Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

4 Ekim 2012 Perşembe

VERİMLİ VE ÇOK KEYİFLİ GÜN .)

Merhabalaaar,
Bugün çok güzel başladı, güzel bebişlerimi okula yolladıktan sonra 10marifetten arkadaşım sserpil yani Serpilciğim bana geldiiii.Birlikte yapılan brunchdan sonra dööööktük ortaya ne var ne yok başladık işlereee....
Tabiii dört hanımın olduğu yerde ne olmadan olmaaaz laflamaaak .) hem elimiz hem dilimiz hiç durmadı MAAAAŞŞŞAAAAALLAAAAH!!!!







örgü tasarımların bloggerı  Serpilimi de ziyaret ederek yaptıklarımızı görebilirsiniz.
Neler mi yaptık bu kadar dağınıklıkta :)))) işte 
yapım aşamalarını daha sonra anlatacağım kapı süsü, yani artık Serpilimin kapısını süsleyecek olan kapı süsü :)))

Siz sıkıldınız ama ben hâlâ avize yapmaktan sıkılmadım :))) işte bir yenisi daha yapım aşamaları daha sonra .)

Senamın,


Mehmet Erenimin,

Göksu Nevâmın sulukları için Serpil teyzelerinin ördüğü kılıflar :)) biz böyle ayda bir kere biraraya gelsek neleeer neleer olmaz ki 
Yaptıklarımızın detayları için takip etmeye devam .)




8 yorum:

  1. maaşalah size güzel bir gün gerçekten biz toplanamıyoruz üçük çocuklar vızır vızır birbirini yio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili huzur moda, 2,5-3,5 ve 5,5 yaşında 3 velet bizde de vardı :)) ama okuldan öğleden sonra geldiler.Bu fotoğraflar o saatlere ait :)))) darısı başınıza diyorum.Ankara daysanız bize katılın .)

      Sil
  2. canımmmmmm cok guzel yazı da süperrrr sende süpersın canım arkadasımmm...bu buluşmaları sıklaştıralım bencedee.....tugce dun gece ruyasında devam edıyordu cocuklarla oynamaya..konusuyordu uykusunda:)))sanırım hala sena yı kucagında uyutuyordu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) canım yaaaa, Serpiliiiiim kafan şişmedi miiii? :))))) yoka bence sık sık biraraya gelmek çok verimli .)

      Sil
    2. canımmmm kafam şişmedı aksıne cok cok keyıf aldımm ben cok severım cocuk seslerını...eee uc tane buyuttum bagısıklıgım var:))))

      Sil
    3. :)) walla sence sorun yoksa bence sık sık toplaşırız .)

      Sil
  3. Hepsi çok güzel olmuş, ben avizeye yapıştırılan şifon kumaş mı yoksa ne onu merak ettim, çok güzel duruyor:). Bu tarz kendin yap projelerine zaten bayılıyorum, elinize sağlık:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili gooogoook,
      Beğenmiş olmanıza çok sevindim :)avizeye gelince, o bildiğimiz krepon kağıdı.Aslında yapım aşamalarını paylaşmalıyım ama unutmuşum ehhehhe.Paylaştığımda yapmalısınız, çok kolay ama güzel bir çalışma

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.