Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

25 Eylül 2012 Salı

AKILLI OLUN! 9 Aydır İçerdeydim Yeni Çıktım :)))


Bayıldım bu tişört baskısına :))))
Bebek bekleyen yakınlarıma muzur bir tişört yada tulum ararken buldum bu baskıyıı bayıııldım ve mutlaka sizlerle paylaşmalıyım dedim:))
Siz nasıl buldunuz? Merak ediyorum.Tulum yada body olarak baskı olsaydı daha güzel olurdu ama bu resme bayıldım.İşte burada istediğiniz resmi, istediğiniz ebatta ürüne baskılıyorlar.
Araştırıken bulduğum diğer muzurlar .)

Üstteki ve bu resimdeki badileri buradan


Bu şirin badiyede buradan bakabilir yada alabilirsiniz.
Keyifli gezmeler .)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.