Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

6 Haziran 2012 Çarşamba

SİVAS GEZİSİ

Uzuuun bir aradan sonra tekrar merhabaa,
Bu arada aslında çoook şeyler yaptım, burada paylaşmayı istediğim pek çok şey...Nedendir bilmiyorum ama bir türlü içimden yazmak gelmedi.Hadi bu gece yazayım dedim ve  geçtim pc'nin başına :)
Sondan başlıyayım,geçen hafta sonu hava çok güzeldi, eşimde iş seyahati için Sivas'a gidecekti ve benimde gezesim geld,i biz de bir Sivas yapalım dedim.Daha İstanbul-Düzce yolculuğumuzun bavulları bile bozulmamışken, çocuklara ve kendime bir kaç parça eşya seçip atladık arabaya :) Sivas hiç aklımda olmayan tanıdığımızın olmadığı ve benim de fikrim olmayan bir şehirdi.Bir daha ne zaman görürüz ki dedim ve çıktık yola. :)

                                    













İyi ki de gitmişiz, ben Sivas'ı çok sevdim.İki çocukla önce parkıyla tanıştık:)) sonrada gelmeden biraz turlayalımm dedik ve bir kaç fotoğraf çektim.Bir kısmını sizlerle paylaşmaya çalıştım.Umarım beğenirsiniz.Şimdilik HOŞÇAKALIIIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.