Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

8 Haziran 2012 Cuma

PLASTİK KAŞIK VE AVİZEEE :))

İlk gördüğümde yapmaya karar verdiğim bir projeydi bu.Uzun zamandır plânlıyordum, bugün yapmak kısmet oldu.Eeeee! paylaşmadan olur muuu? Olmaz tabiii, haydi bakalım buyurun yapım aşamalarına.






Eeee! iş yaparken kahveyi ihmâl etmemek lazım .))

Biz bunu enginara benzettik :) ya siz?


Kaşığımız yetmediği için tepesini kapatmak için çatallardan yardım aldık:))

Bu da avizemin renkli mutfağımda aldığı yeriiiii, nasıl olmuuuuş?

28 yorum:

  1. çok farklı, çok hoş olmuş.ve de masrafsız.ben de yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok masrafsız,5 lt'lik pet şişe ve 4 paket plastik kaşık :)).Beğenmenize çok sevindim ve kesinlikle öneriyorum.

      Sil
  2. İnanılmaz güzel olmuş bu, tam mutfaklık. Plastik kaşıklarla avize çok görmüştüm ama sizin yorumunuz daha renkli ve farklı.
    Ben de enginara benzettim çok şeker :)
    Emeğinize ve fikrinize sağlık, bu haftaki enlerimde yer alacak kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaayh! çok teşekkür ederiiim.Beni çok mutlu ettiniz, ne güzel ve motive edici bir yorum bu :) dün kaşıkların turuncusunu aldım, mutfağın ikinci ışığı için inşallah onu da paylaşabilirim.Yorum için tekrar teşekkürler .)

      Sil
    2. Rica ederim, gördüğümü söyledim :)

      Sil
  3. yaaa, sen söylemeden görseydim aklımın ucundan dahi geçmezdi bunların plastik kaşık olabileceği.Muhteşem...
    Bayıldım resmen.ellerinize sağlık, seri üretime bile geçebilirsiniz, o derece beğendim...
    Bu arada blogunu da takibe alıyorum,
    sevgiler, bana da beklerim!
    benozlemsahsenbizzatkendim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))ben de yorumunuza bayıldım:))) çok çok içten olmuş,beğenmenize sevindim,teşekkürler.Bu gazla ben nasıl seri üretime geçerim var yaa:)))) ikincinin malzemeleri hazır zaten.

      Sil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş birşey sormak istiyorum acaba ampulun ısısıyla plastik şişede herhangi bir erime oldumu bende yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim,teşekkürler.Bu erime meselesine gelince, avizeyi gören herkes aynı şeyi soruyor.Kesinlikle, güvenle yapıp uygulayabilirsiniz.çünkü pet şişenin tepesi avizeleri taktığımız vidalı bir aparatın arasına sıkıştırılıyor ve kesinlikle temas söz konusu değil.Ben mutfağımda kullanıyorum, akşamları oturma odası gibi uzun süre yakmıyorum ama yine de hiç bir sorun yok .)))

      Sil
  5. süperrrrrr...
    helekı yeşil kullanmak akıllıca
    tavanda patlama yapmışsınz resmen
    olmamış muz salkımına benzıyor yada olmamaış hurma salkımına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler saliha hanım,:) beğenmenize sevindim.Evet muz salkımınada çok benziyor hatta biz daha sonra üzümede benzetmiştik :) hurmayı görmediğim için bir yorum getiremiyorum.

      Sil
  6. müthiş olmuş denicem kesinlikle

    YanıtlaSil
  7. Evet,oldukça sevimli ve şık duruyor.Kesinlikle denemelisiniz.Beğeniniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş yahuuuu....çatal detayı da ayrı bi hareket katmış...koccaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diii mii amaa :))) ben de çok seviyorum onu ve kesinlikle yapmanı öneriyorum.Benden de kocamaaaan sevgiler.

      Sil
  9. yabancı sitede benzerini görmüştüm ama onda çatal detayı yoktu harika olmuş ellerinize sağlık:)ama çok uğraştırmıştır :)

    durununannesi
    www.enduruyanim.com

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim, beğenmeniz beni mutlu etti.Ben de bir sitede görüp yapmayı kafaya koymuştum.Çatal detayı aslında biraz zorunluluktan doğdu :)) evde kaşık kalmamıştı ve çatal vardıı :))) Hiiiç zor değil, kesinlikle yapmanızı tavsiye ederim .)

    YanıtlaSil
  11. çok beğendimmm,yapıştırıcıylamı tutturdunuz kaşıkları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti :) teşekkür ederim.Yapıştırıcıyla değil, sıcak silikonla yapıştıdım ben

      Sil
  12. bnde bayıldım ve yapıcam kesinlikle ögrenci evime gttigimde :) ama onu nası ampul kısmına astınız ögrenebilir mym :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım duy vidalı olanlardandı o yüzden çok kolay monte ettim.Kablonun ucunda avizeyi takmak için çevirerek çıkarttığınız bir parça var avizeyi oraya sıkıştırdım.Diğerleri için ise duyu elektrik kablolarından ayırmanız gerekir:) galibaaa.Bazı şişelerin ağız kısmı duydan daha geniş oluyor.Benim tavsiyem avizeyi yapmaya başlamadan önce duyu geçirmeyi denemeniz, şimdiden kolay gelsin.

      Sil
  13. canlısı bu resımden daha guzel...test edıp onayladım:))))

    YanıtlaSil
  14. bayılıyorum dıy projelerıne harıka olmuş.Bende fazlasıyla yer vermeye calısıyorum blogumda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler merve hanım,hemen ziyaretinize gelmeliyim o zaman .)

      Sil
  15. Link party etkilliği sayesinde size rastladım.Çalışmalarınız çok hoş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.