Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

27 Nisan 2012 Cuma

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI - 1


Bir daha ki hafta sonu canım oğluşum ve dünya güzeli yeğenimin doğum günlerini kutlamayı planlıyoruz.Ben heyecana kapılıp son günlere bırakmadan hazırlıklara şimdiden başladım bile :)

İlk iş masa örtüsüyle başlayayım dedim.Evde bulunan yeşil masa örtümü krapon kağıtlarıyla süsledim.

Masa örtüsünün son dokunuşlarını ponponlarla tamamladım.

Dayanamayıp tavan süslemesinin provasınıda yapayım dedim:)))

İşte bu da doğum günü çocuğunun odayı gördüğündeki mutluluğu:)))

Bu mutluluk herşeye değdi.Bunlar şimdilik sökülüp yaklaşan günlerde daha iyi bir şekilde tekrar süslenecek.Umarım beğenirsiniz GÖKKUŞAĞI temelı doğum günü süslemelerimi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.